• Gönc város honlapja
  • Gönc város honlapja
  • Gönc város honlapja
Telep-program


Uniós pályázatok



Eseménynaptár
Szeptember 2017
H K Sz Cs P Szo V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
Névnap
Ma 2017. szeptember 20., szerda,, Friderika napja van.
Holnap Máté és Mirella napja lesz.


Közlemény

Közlemény

a Szolgáltató Közigazgatás megteremtését célzó

EKOP-1.2.26 és EKOP-2.1.23 projektekről

 

A szolgáltató közigazgatás -mint fő kormányzati cél- megteremtése és fejlesztése a következő módon valósul meg két EKOP projektből összesen több mint 10 Mrd Ft értékben.:

- Hatékony-  gyors - egyszerű ügyintézés a lakóhelyhez közel, a járási hivatalokban, a kormányablakokban, valamint a kistelepüléseken települési ügysegédek útján;

- Kormányablak hálózat kiépítése, és a szolgáltatások bővítése.

 

Fontosabb eredmények:

A 2015. év végéig mintegy 250 helyszínen fog működni kormányablak:

járásszékhelyeken, kerületekben, megyei jogú városokban, jelentősebb településeken, egyes vasútállomásokon és bevásárlóközpontokban.

A Gönci Járás kiemelkedik abból a szempontból, hogy 2 Kormányablak kezdte illetve kezdi meg működését 2015. év végéig. A Gönci Kormányablak átadása 2015. szeptember 15-én megtörtént, Abaújszántón 2015. októberének második felében kerül sor az átadásra.

Jelenleg 423 ügytípus intézhető, ez folyamatosan bővül, számuk 1000 fölé emelkedhet.

 

A projektek eredményei a járási hivatalok informatikai infrastruktúra fejlesztésével valósultak meg, melynek keretében megtörtént:

 

-        Elavult informatikai eszközök cseréje (16 ezer munkaállomás kialakítása, háromezer táblaszámítógép, 6500 nyomtató beszerzése és üzembeállítása) és a szerverek telepítése.

-        Egységes központi informatikai rendszerek bevezetése. (országosan egységes e-mail rendszer, központi címtár, korszerű nyomtatási és fájlkezelési szolgáltatások, csoportmunka támogató szolgáltatások).

-        Egységes ügyfélhívó rendszer kialakítása a Kormányablakokban a központi időpontfoglalás lehetőségével.

-        Tudástár rendszer bővítése.

-        Interaktív virtuális ügyintézési szolgáltatás fejlesztése az ügyfél fizikai jelenlétét mellőző ügyintézés megvalósításával.

-        Munkafolyamat Kezelő Rendszer kifejlesztése az ügyintézők részére.

 

A kormány 2015–ben elindította az Államreform 2 programot, amely további bürokráciacsökkentést céloz meg. A bürokráciacsökkentés az ügyintézési határidők rövidülését, díjcsökkentést, és az elektronikus ügyintézés kibővítését jelenti.

A 2015. június 5. és 2015. augusztus 6. között lezajlott állami rezsicsökkentési konzultáció keretében 390 ezren tettek javaslatot. Ennek eredményeként 2016 januártól ingyenes lehet! az igazolvány csere, erkölcsi bizonyítvány, adóhatósági igazolás.

A projektek segítségével létrejött egy stabil alap, amelyre építve tovább folytatható a teljes, elektronikus, akár otthonról is elvégezhető ügyfélkiszolgáláshoz szükséges fejlesztések sora.


 
Elérhetőségek

Gönc Város Önkormányzata
3895 Gönc, Kossuth u.71.


Tel: 06-46-588-355
Fax: 06-46-588-355
E-mail: polgarmester@gonc.hu